ЗОЛОТІ ПРАВИЛА ПЕДАГОГА

/Files/images/psiholog/1.jpg

1. Прийшов у школу - зроби розумне й шляхетне лице.

2. Кожного разу, коли тобі хочеться командувати дітьми, згадай своє дитинство і про всяк випадок з'їж морозиво.

3. Гроші та педагогіка малосумісні.

4. Нехай всі манекенниці світу, побачивши твою усмішку, подадуть у відставку.

5. Не заходь в душу до дітей, якщо тебе про це не просили.

6. Іди на урок з радістю, виходь з уроку з приємною втомою.

7. Жартуй до тих пір, доки не навчишся.

8. Пам'ятай: поганий лікар може забрати життя, поганий учитель - спопелити душу.

9. Приходити на урок слід настільки підготовленим, щоб знати точно: для чого прийшов, куди прийшов, що будеш робити і чи буде від цього добре.

10. Кожного разу, коли хочеться нагрубити кому-небудь, рахуй до мільйона.

11. Намагайся їсти кожен день.

12. Люби свою адміністрацію так само, як і вона тебе, і ти проживеш довге і щасливе педагогічне життя.

13. Ніколи не чекай похвали, а намагайся відразу ж з'ясувати, як з нею йдуть справи.

14. Люби кого-небудь крім школи, і тоді у тебе буде все в порядку.

15. Якщо до тебе прийшли на урок, згадай, що ти артист, ти кращий педагог країни, ти найщасливіша людина.

16. Говори батькам завжди найкращу правду, яку ти знаєш.

17. Пишайся своїми помилками, і тоді у тебе їх буде з кожним роком все менше.

18. Вищим проявом педагогічної успішності є усмішка на обличчях дітей.

19. Якщо ти вмієш самий звичайний факт подати як відкриття та домогтися подиву і захоплення учнів, то можеш вважати, що половину справи ти вже зробив.

20.Пам'ятай: хороші педагоги живуть довго і майже ніколи не хворіють.

21. Віддай школі все, а вийшовши зі стін школи, почни нове життя.

22. Постарайся завжди бути здоровою, навіть якщо в цей хтось не повірить.

23. Одягайся так, щоб ніхто не сказав тобі вслід: "Он вчителька пішла".

24. Не спи на уроці; дурний приклад заразливий.

25. Під час опитування зобрази на обличчі граничний інтерес.

26. Пам'ятай: якщо твій голос стає загрозливо хрипким, значить, ти робиш щось не те.

27. Добре, якщо пізно увечері, коли ти згадаєш своїх учнів, обличчя твоє осяє посмішка.


10 СЕКРЕТІВ УСПІШНОГО ПРОВЕДЕННЯ
БАТЬКІВСЬКИХ ЗБОРІВ

Батьківські збори є необхідним атрибутом шкільного життя. Як зробити їх цікавими і продуктивними?

1. Для проведення батьківських зборів виберіть найбільш сприятливий день і годину і постарайтеся, щоб на цей час ні у вас, ні у батьків ваших учнів не було заплановано жодних важливих справ, цікавих телепередач і тому подібне.

2. Визначите одну найбільш важливу проблему, що стосується учнів вашого класу і на її обговоренні побудуйте розмову з батьками.

3. Особливу увагу зверніть на розміщення батьків в класі. Наприклад, можна розставити столи і стільці по кругу, щоб всі учасники батьківських зборів добре бачили і чули один одного.

4. Підготуйте візитки з іменами батьків, особливо в тому випадку, якщо вони ще недостатньо добре знають один одного.

5. Разом з батьками придумайте правила для учасників зборів. Наприклад: знімати верхній одяг обов'язково; не допускається мовчання при обговоренні проблеми; відкидаючи пропозицію (думку), необхідно вносити зустрічне; називати один одного на ім'я та по батькові або лише по імені і так далі.

6. Бережіть час людей, запрошених на збори. З цією метою встановіть регламент і стежте за його дотриманням.

7. В ході зборів використовуйте ігри і групові форми організації взаємодії батьків.

8. Зробити спілкування на зборах невимушеним і відвертим може допомогти чашка чаю або кави.

9. При обговоренні проблемних питань спирайтеся на життєвий і педагогічний досвід найбільш авторитетних батьків, на думку членів батьківського комітету і ради школи.

10. Намагайтеся, щоб на зборах були прийняті конкретні рішення.

Ми провели опитування учнів за темою "Які вчителі вам найбільше подобаються?".Були отримані такі результати: "Нам подобаються вчителі:
• котрі розуміють, коли я не розумію;
• усміхаються, коли я старанний;
• все пояснюють зрозуміло;
• котрі розбірливо пишуть на дошці;
• котрі читають оповідання в особах на різні голоси;
• помічають, коли я не підношу руку;
• котрі дозволяють фальшивити в хорі хоча б тому, що мені подобається співати;
• котрі швидше стримуються, ніж виявляють свою владу і становище;
• вислуховують мої проблеми;
• веселяться і плещуть у долоні, коли скінчено гру;
• розповідають усе цікаве й доручають нам самим зробити щось цікаве;
• мені подобаються вчителі, котрі можуть пояснювати знову і знову. І знову..."

Ви почули голоси наших учнів? Гадаю, коментарі тут зайві. Є над чим замислитись...
Кiлькiсть переглядiв: 532

Коментарi